En sista köttardag

B-B-BRAAAAH! 
Hallååå! Är ganska slut efter en hel dag full av deapth-first-search (dfs) och breadth-first-search (olika sökningsalgoritmer för att kolla om noder är connected eller kortaste vägen mellan dem), tidskomplexitet, minneskomplexitet, grafer, spännande träd... ja 'List'an är lång så att säga.. Tror jag känner mig rätt redo för tentan imorgon som skulle kunna bli den bästa jag skrivit hittils!! Har höga förväntningar! Algodata, nu jävlar.
 
Efter tentan imorgon ska jag troligtvis fira att den är skriven med att käka sushibuffe med Erik. Mkt mysigt! Sen ska jag träffa Marielle på en fika! Har inte träffat henne på såå länge! Sen ska jag nog köpa linser till på fredag då det är halloweententagasque i Kistan och sen efterfest hos Yukki! Blir även bio med bf sen på kvällen, kommer dock inte ihåg vad vi skulle se hehe. Ska blir skönt att få chilla lite med plugget i två dagar (hahah) innan det drar igång igen. Ska läsa på lite mer om tidskomplexitet för lite olika grejer och sen sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback