Jan, feb, mars

Heeej alla fina därute! Ser att jag har några tappra läsare om dagen, så knasigt hihi! Dags för en update!! Har precis tagit mig igenom den köttigaste perioden hittills med datorteknik! Har aldrig haft så mycket ångest som under dessa två månader men är helt galet stolt över mig själv att jag tog mig igenom alla tuffa labbar och lyckades vinna "coolest project" bland alla i kursen tillsammans med min labpartner. Svinrolig men tuff kurs! Fick skippa den parallella mattekursen då datortekniken tog alldeles för mycket av min tid. Känns jättekonstigt att jag officiellt har failat en kurs, men det här är högskolan. Sara, det är OK!!
Vad har hänt annars då? Har umgåtts konstant med min pojkvän (2 månader snaaaaart hihi), firat min 21-årsdag med mina bästa vänner på puben och blivit crash n burnad, supit, parksupit, blandat drinkar åt drägg, pluggat ihjäl mig, jobbat mitt första midvinterblot, överlevt ett insup med qmisk <3, flippat väldigt få burgare på expressen, parksupit lite till, tentagasquat, bytt gym, köpt flygbiljetter till Kanada (YAAAAAAASS!!) och smålängtat lite överdrivet mycket till mottagningen i höst. Livet är rätt bra. Sjukt stressigt och känns som att jag har lite för mycket på axlarna just nu. Skulle behöva någon som avlastade lite, men men. Man klarar sig alltid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback