Saknar det för mycket

Varje morgon jag vaknar tänker jag "jahapp, vad ska man göra för tråkigt idag då?". Först väntar jag på att de antingen ska ringa från MAX eller Runbyskolan, men om de inte gör det så drar jag alltid till gymmet för att få bort mina Spanienkilon. Har redan gått ner 4 av dem men mycket är kvar. 
 
Visst, jag ska börja plugga i höst men det är sjukt lång tid kvar och just nu ser jag ingen riktigt mening med livet liksom. Jobba pga pank, gymma pga otränad, och övningsköra och plugga körkortsteori pga har fortfarand inget körkort. Vill bara tillbaka till Zaragoza och plugga spanska, festa, vara kär, göra galna saker, resa runt och bara leva livet.. 
Den 8 sept 2014 gjorde jag det läskigaste, galnaste och bästa jag någonsin gjort. Jag flyttade till Cuarte de Huerva, Zaragoza, Spanien. Jag tror aldrig jag kommer få uppleva något liknande igen.. Det bästa jag någonsin varit med om! Har aldrig känt mig så levande som där. Men jag behövde åka hem. Jag var väldigt sjuk, åkte till läkaren rätt ofta och jag mådde jag så dåligt och vågade inte äta mer antibiotika för jag blev dålig efter bara en vecka igen hela tiden, så jag kände att jag behövde åka hem och kolla upp det. Mina pengar tog ändå slut och kursen hade precis slutat. Hade även ett körkort att ta och pengar att tjäna och spara till nästa sommars Kanadaresa med Ina och Catrin (Catrin bort ju där). Så, jag åkte därför hem. 
Det var nog en av de jobbigaste sakerna jag gjort, att säga hejdå till han jag inte ens kunde tänka mig ett liv utan. Finaste i världen är han.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Nordqvist

FY Sara jag vet precis hur du känner det är hemskt, men tänk vad nära han är ändå och du kan åka och hälsa på honom ändå. Han lever Europa och även om det känns sjukt långt tar det lila lång tid att åka dit som att åka bil till Norrland. Ni kommer klara det och han kommer tillbaka <3

Svar: <3
Sara

2015-03-03 @ 09:14:15 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback