Listfan

Ditt civilstånd? Singel
Är du nöjd med det? Neej
Vem kysste du senast? A
Har du varit kär på riktigt? ja men såklart jag har det 
Har du varit ihop med någon du älskar?
Ditt längsta förhållande? -
Ditt äldsta strul? Ingen aning
Ditt yngsta strul? Ingen aning 
Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? vill bara vara med någon som är i samma period i livet som mig
Vad för sorts killar faller du för? Sköna som har nära till skratt och som bryr sig
När kysste du någon senast? i lördags
När vill du skaffa barn? 28-29 år kanske
Har du kysst någon annans pojkvän? Hoppas inte
Vad är ditt andranamn? Erica, Maria
Har du sårat någon med flit? Har jag nog
Vilken webbsida besöker du oftast? Facebook haha, är ultimat stalker
Vem i din familj kommer du bäst överens med? Pappa!
Vem bråkade du senast med? Haha inte värt att ta upp
Har du varit i slagsmål? Usch ja
Brukar du dricka alkohol? Här ja
Är du rökare? Naj
Snusar du? Nej
Hur gammal är du? 20 ballar om några veckor
Har du bra självförtroende? Ja men depende
Vem litar du på till 100%? Sara
En snygg person? Ian Somerhalder <3333
Vem smsa dig senast? Sara
Vem smsa du senast? Löken
Vem ringde dig senast? A
Vem kramade du senast? Itziar
En person du skulle vilja se ut som? Nina Dobrev asså ååh
Vilken är din viktigaste ägodel? Min iphone lol
Hur ser din drömkille ut? Längre än mig, fint leende, najs kropp, svensk/spansk haha
Är du homofob? NEJ
Har du tandläkarskräck? Fy fan ja
Hur många har varit otrogna med dig? Ingen hoppas jag
När var du senast i Stockholm? 2,5 vecka sen!
Är du helsvensk? Äkta norris
Har du fått ditt hjärta krossat i år? Vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback