Dag 134

100 dagar senare hittade jag visst tillbaka till min blogg! Jag har ju istället skrivit dagbok under hela min tid här så att jag kan skriva om de allra bästa detaljerna haha. De "värsta" sidorna fick bli på spanska så att ingen kommer kunna läsa det, herre min skapare.. Min sista tid här har varit helt underbar. Har verkligen levt det spanska livet och funderat både 3 och 100 ggr på om jag inte borde stanna till juni, men samtidigt insett att jag inte orkar vara aupair så länge till. Det är nämligen ganska jobbigt.. Dock kunde jag inte ha hamnat i en bättre familj, på ett bättre ställe, hittat finare vänner och aa.. lite sånt. Det gör mig ju då väldigt ledsen att jag bara har 19 dagar kvar här i Zaragoza, älskade stad. Jag må vara svensk från topp till tå, but I'm Spanish at heart. Y para que sepais, nunca estaré lista con España, jamás. Tengo planes para el futuro eh.. Oíd que estudiaré cinco años en la universidad, pero, tendré la oportunidad de estudiar en una ciudad española dentro de unos años y lo haré por supuesto. El 8 de febrero yo no diré adiós, solo que ya nos veremos pronto.. Jó que no me lo puedo creer que me iré tan pronto.. Cuando lo me de cuenta no sé que haré.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback