BLÖ

Hinner ingenting längre pga måste plugga HELA TIDEN. Hann för fan inte ens rida idag eftersom jag har matteprov, psyokologiprov, spanskatal, biologiinlämning och gymnasiearbetsinlämning på torsdag och psykologiinlämning på söndag. Alltså please ta bort mig från planeten typ. Nej men aa lite jobbigt är det ju. Är i alla fall astaggish på vår skiva på söndag OOOOOOMG ska bli så jävla roligt. Fin fylla med asskönt folk för en gångs skull. Mmm! Har suttit med matten sen jag kom hem typ, eller tog väl en mat- och duschpaus men aa ska inte fortsätta mer nu för är på mitt standard-dåliga kvällshumör, fy fan. Please do not talk to me, lite så känner jag just nu. Vill ej till skolan imorgon, vill bara vara hemma så jag hinner plugga ikapp. Fett hemskt att man ska behöva göra så men aa. 
 
Snabbupdate rååå. Har skrivit massa prov, jobbat lite, käkat middag med jobbet, dressyrat lite på Tiger (älskar hästen), lunchat med pappa, dragit med Alex till hästarna, shoppat med Skogis och Elin, såg SHM-filmen igår (aasbra), sprungit runt i skolan och skrattat massa som vanligt och pluggat som en jävla idiot. IDIOOOOOOT. Godnatt.

Kärleken till denna låt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback