Tjee

Sitter och kollar runt på au-pair-familjer i Spanien till i höst. Är så jävla redo att dra dit nu asså! Säger hejdå till MAX och Stockholm för några månader och bara trycker in spanskan och allt som hör till. Men ändå ganska surt för jag måste säga upp min plats på ridskolan och allting, usch vilken hemsk tanke. Allt blir så jobbigt när man drar iväg. Hejdå hela ens liv, please don't change too much. Men jag vill verkligen, men ändå inte, så därför ska jag för det här är enda chansen. Nästa höst är det högskola som gäller! Jag är faktisk väldigt stolt och glad över mina betyg, som man kämpade in i det sista. Bara att hoppas att man kommer in både i höst och nästa höst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback