STUDENTEN

 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Inte lätt att se glad ut på bilder när man egentligen vill krypa ihop och dö. Ungefär så ledsen var jag under hela dagen, FÖRUTOM på flaket som var en av de sjukaste grejerna jag någonsin varit med om!! POP THAT NIGGAAAAAAA!!! Att hälla öl innanför sina bästa vänners underkläder var ju så in i helvete roligt! Annars var den en sorglig dag, fast hade askul på skivan i Märsta! Haha blev lite för mycket dricka mot slutet så jag, Linnéa och Mattias vinglade hem till henne vid 3-tiden. Fick många fina presenter på min mottagning och var så glad över de som hade tagit sig hem till mig, bästa! Oj alltså, vilken jävla dag. Jag, Sara och Alex sjöng på studentlunchen också, men var väldigt darrig på rösten eftersom jag var så skärrad, men utspringet var ju sjukt kul ändå! Fast möttes av en storbölandes Ida och Elin och då blev det gråt igen, för typ tionde gången. Kan man vara så beroende av människor att man tror att livet är över för att skolan är över? Svar ja. Min tid på Väsby Nya Gymnasium med Na11 har varit den bästa i mitt liv och jag är mycket tveksam på om jag någonsin kommer få uppleva något liknande igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback