MEN VAAAA?

Jag har över 10 läsare om dagen trots att jag inte bloggar!! Har tydligen haft det hur länge som helst, blir så glaaad. Idag har jag kämpat mig igenom det hemskaste jobbpasset någonsin.. Jobbade både under och över pga var kaos. Vi öppnade själva och var en kort hela dagen och sen var det ju söndag och sommar = konstant milslång kö. Är helt slut nu men är TAAAGG på morgondagen eftersom det är Daniaaaals första jobbdag på Max! Alltsååååå!! Nu ska jag SOVA, fy fan vad skönt. Blev inte mycket sömn inatt eftersom det var filmkväll hos Kvisty, vilket flr övrigt var suuuuupermysigt! Saknar dem hela tiden these days.. Haha och idag jobbade jag med Linnéa och Alex. Det var kul som vanligt. Alltsååååå mina älsklingar!! Efter imorgon blir det två dagar ledigt och då ska jag äntligen till gymmet och även rida, lääängtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback