Vad är jag?

Jag är lite udda, har alltid varit det. Någon som hyllat variation men som hatat förändringar. Det är allt från att börja en ny skola till att resa sig upp från stolen för att middagen är över. Jag är lite som en maskin. Älskar att jobba och stressa. Älskar logiska saker, typ hur saker fungerar och varför, eller varför inte. Ytterst obekväm bland nya människor. De jag har räcker gott och väl i sådana stunder så jag ber om ursäkt. Det blir nog bådas förlust för du är säkert helt underbar, men vet du vad, det är fan jag också. Jag tycker bara att det är väldigt jobbigt och jag vet inte ens varför. Lite tankar bara så här på kvällskvisten. Imorgon blir det Rhodos med bästa vännerna, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback