TORSIS

MEN HEEEEJ DET ÄR TORSIS HÄR. Torse!! Är så hype pga livet är knas. Fast ändå är livet lugnt och ganska galet! Är lite glad pga har höjt mig i religion och det är så himla fantastiskt att jag kan göra något sånt! Tänkte läsa lite ur min engelskabok och bada badkar också för alla gör ju det på instagram nuförtiden. Kompletterade mitt F igår så nu har jag inte F längre, so happy. Dock nalkar jag ett F på biologiprovet men Biologitta rättar segare än en propp så det kan vi ta itu med senare. Imorgon har jag bara två lektioner - engelska och svenska - och sen blir det till att stanna kvar och skriva lite på gymnasiearbetet med Sara och Lärkan. Äh asså fo realz jag är ej bra på att blogga haha så nu ska jag hoppa ner i badkaret och läsa The Help. Pöss!

Så här glad kommer jag vara imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback