Paaaowbaow

Tjooooo. Jag är allt ett moln för sig. Skolan kan ta sig i bajjan för det går inte bra just nu. Fick mitt andra F idag. Biologin gick ju inte så bra och inte matteprovet heller. Men jag är glad ändå, väldigt glad! Haha hoppade idag för första gången i år, väldigt märklig lektion. Hoppade Lilleman den idiotponnyn men det var ganska kul. Kände att jag kunde lita på att han tänkte hoppa liksom, älskar den känslan. Asså senaste tiden.. Har käkat så mycket på Max så det är sanslöst. Det bara slinker ner som sammet!! För en vecka sen kollade jag, Ida och Alex på The Wolf Of Wallstreet, SÅ bra. DiCaprio.. Finner inga ord för hur mycket jag älskar den mannen. Sen blev det Narnia-maraton med bästa i helgen och Max på det haha!
Aja sitter och lyssnar på Weezy och borde egentligen plugga massor men har noll motivation. Haha mitt liv är fortfarande kaoz men älskar't för då händer det ju lite saker i alla fall. Har så sjut många prov, inlämningar och tal att göra så tror jag spyr hahhahah men fäck thAT shit. På fredag blir det uuuuuutgång med skönaste människorna och sen mys resten av helgen med min Stökis. Inget jobb inte, skönt att få vila ut! Har jobbat varje söndag 9-18 i flera, flera veckor typ, lite jobbigt hihi. Juste, det luktar som att vi bokar Rhodos imorgon, fy fan vad najs. Längtar!!!! Som sagt, ett moln för sig. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback