PÅ RIKTIGT

Älskar att säga "på riktigt". Så bäst. Passar in överallt. Okej.. vad har hänt den senaste veckan?? Asså hur mycket som helst! Typ hela 2013 ihoptryckt på 7 dagar! Har varit så arg, skrattat mer än jag någonsin har skrattat, gråtit lite, pluggat absolut ingenting och gjort ett väldigt konstigt besök på UMO. I fredags gjorde jag inte ett piss och var skitsur över det.
Men i lördags träffades jag och Alex hos Sara och skrev lite på gymnasiearbetet. Äntligen kommer vi någon vart!! På kvällen åkte jag, Alex och Ida hem till Daniel på lite vinmys! Daniel hade gjort det supermysigt med 3-rätters (fast han glömde bort den tredje rätten hahahah) med massa tända ljus och Beyoncé i bakgrunden. Vi satt där och snackade om precis allt, mestadels skit, men även så djupa saker, och drack massa vin. Jag som hatar vin kämpade ändå i mig hihi. Sen vidare till vardagsrummet och dansade massor! Blev lite mycket dricka och vips så blev det så galet så jag BRYTTTTT min tå hahahhahah! Kunde ej gå mer efter det så dansade på ett ben. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i lördags i hela mitt liv. Var även den bästa kvällen jag någonsin varit med om. Fy fan vad jag älskar mina vänner, de är det bästa jag har. 

I söndags kämpade jag mig upp efter 4 h sömn och haltade iväg till jobbet. Hjälpte den nyaste maxaren med kassan så hade hand om min kassa samtidigt som jag fixade med hennes beställningar under söndagsruschen, haltandes, illamående och knappt sovit. Juste! Kortläsarna slutade funka också så jag fick så mycket skit där framme av alla gäster haha. Men det gick faktiskt att ta sig igenom passet! Kom hem lagom trött och däckade på en gång typ. Idag har jag gått runt i skolan som ett retard, haft lite psykologi, lite gymnasiearbete, så sjukt tråkig historia-lektion, matte och spanska. Måndagshelvetet är över! Att sluta 16.30 är inte ok. Nu ser jag verkligen fram emot ledig onsdag, halv torsdag och fredag då jag alltid slutar 11.15. ThAT is pure love. På fredag blir det uuuuuuuuuuuuundeerbart mysigt med Naria-kväll hos Sara. Faktiskt så ska vi käka på Max också. AAAAH MAA GADD, I love life.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback