Nutiden

Vet ni vad jag är trött på? NUTIDEN. Jag hatar stan, jag hatar housemusik, jag hatar nattklubbar, jag hatar sociala medier inklusive bloggar och jag hatar sarkasm. Men vet ni vad jag älskar? Jag älskar skogen, jag älskar Boden, stugor, att jobba, rappa till Lil Wayne, att lösa matematiska problem, hjälpa människor, ge bort presenter, vara i stallet, träna, vila och jag älskar när folk är ärliga och inte så äckligt fjantiga som alla är idag. Som t.ex. när det är nyår.. Man får inte vara taggad på det för då är nyår överskattat, men man får inte tycka att det är överskattat för det är bara ett tecken på att man inte har några roliga att fira med. Asså va? Världen är så äcklig. Man går in på klubben, bara massa sliskiga äckelkillar, sen hör man musiken och... så... kommer droppet och alla BA FAKKAR UR. Haha sajk. "Åh jag är så bakis!" "Jaa nu kommer dagen då alla skriver att de är bakis, nu kommer det". HÅLL KÄFTEN BARA känner jag. Jag vill skrika. Vad har hänt?? Walkin' into the room like what up? och så sitter alla och stirrar ner i sitt knä. HUR KUL ÄR DET EGENTLIGEN? Önskar bort internet nästan. Och jag vet att jag själv använder det hela tiden, men man blir ju fan ingrodd. Usch. Jag skäms över alla människor inklusive mig själv. Tänk om alla skulle stänga av sina telefoner för en dag och lägga dem under kudden. Hur social dag liksom?! 
 
/ irriterad bruttis
 

Kommentarer
Postat av: Moses

Hahha åh skarro, I love you, dampmongo!

2014-01-09 @ 00:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback