2014

2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Flyttade till ett annat land haha, trodde ALDRIG att jag skulle våga göra något sånt i mitt liv. Tog studenten.
  
Höll du några av dina nyårslöften? Ett! Flytten.

Vilka länder besökte du? Grekland, England och Spanien

Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015? Pojkvän (</3) och fucking körkort..........

Vilket/vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 17 juli (HAHAHA), 30 maj,10 juni, 8 sept, 27 nov
Har du varit sjuk eller skadat dig? Har skitit totalt i min hälsa så har varit sjuk större delen av året. Var även på akuten här i Spanien pga kunde knappt dricka vatten.

Bästa köpet/köpen? Drake & metallica, dressyrträningen

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, ridning och flyg- & tågbiljetter

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? Bad, Traum, Fuel, Hideaway, Din soldat, Belong To The World, Hold On We're Goin Home, Chandelier, Five Hours, Am I Wrong, Odio, Summer, Epic.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Kanske lite ledsnare, 2013 var kungligt
 
Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om min hälsa och vilat, tränat ordentligt, gjort roliga saker.

Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat så himla mycket, skitit i att träna och ätit skitmat.

Blev du kär i år? Ja som vanligt..

Tror du att år 2015 kommer blir bättre? Lite halvsvårt att toppa men ändå inte. Jag ska göra det bättre!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina galna motherfuckers (familj, vänner, kollegor), hästarna, att jag fick fina betyg på studenten, att jag kom in på KTH (fastän jag tackade nej), att jag inte ballade ur i sista sekunden med att flytta till Zaragoza,.
 
Vem har du umgåtts med mest? Danial lätt
 
Bästa minnet från 2014? Alla skratt i VNG lätt. Även flaket på studenten, det var kungligt. Även här har det hänt sjuka saker hahaa..
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? KÖÖÖÖÖÖR

Vad gjorde du på din födelsedag? Hade fest med Ida eftersom vi fyller typ samtidigt!
 
De bästa nya människorna du träffade? Min spanska familj, mina vänner här och min klass. Så inspirerande människor <3
 
Planer för 2014? Återvända (lol som Simba) i februari, jobba, hälsa på Alex o Linnéa i England hela tiden, resa med mamma och lucas (är så sjukt taggad på weekends överallt), åka till spanien igen, plugga spanska, börja rida igen, börja universitet i höst (!!!). Äääh asså har så många planer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback