Ska börja igen!

Har varit allt för deppigt här på bloggen på sista tiden. Lol, som att jag ens har bloggat något haha. Åkte till jobbet kvart i 7 imorse minsann och jobbade 8-16 på kära Express. Älskar det stället så mycket. Älskar att jobba! Dock gick det lite som det gick. Vi råkade spilla ut all frityr över hela golvet i diskrummet innan öppning - bra!! Men det var en sån bra dag! Så roligt att inte åka till skolan en torsdag! Imorgon är det tyvärr skolis.. Imorgon är det även spökjakt på kvällen! Tagga utklädning! På lördag blir det gym och sen ska jag jobba igen. Längtar typ. Helt sjukt att jag fortfarande tycker det är så himla kul att jobba på älskade Max efter ett halvår, så glad att jag har det jobbet. Dock går jag runt på tårna för det har skett en del avskedningar på sistone, men jag borde inte ha något att oroa mig över!
 
På söndag blir det gym igen tror jag, och även matteplugg. Matte 5 nu, rätt svårt tycker jag, det kräver fanemej tid, men det är så kul! Sen har jag tydligen religionsprov om en vecka, vet dock nästan inte vad det är prov på men aja. Sitter här och dricker kaffe, mitt nya beroende!! Har ju druckit kaffe i flera år men inte som nu. Längtar efter varje kopp! Haha känner mig lite som Blondinbella - man hittar lycka i allt! Hahah nej men typ. Nästa söndag är det KM i hoppning och nu jävlar kör vi. Vill få bra resultat denna gång! Vill vara värd resultatet också. Kom ju tvåa på Pirre 2012 men var inte värd det, för jag hade ingen koll alls. Jag bara styrde. Vill lägga in lite teknik, lite bra vägar, lite planering, lite deffention och lite YOLO. Blir väl Tinto, eller kanske Fuxelito; haha skulle ändå vara kul att hoppa bebishästii. 
Bild från när jag och Doverborg vinade lite innan Jay-Z. Helt klart bästa konserten jag varit på! Lil Wayne dagen innan var nääästan lika bra!! Herre jävlar, sjuka är de <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback