Lite om veckan

Jaa vad finns det att säga? Har pluggat mycket matte (bästa), skrivit matteprov (gick helt ok), hoppat Pirre lite och även ramlat av Pirre, varit på personalmöte, halft svimmat och spytt efter ett intervallpass, hopptränat Tinto, gymmat, umgåtts lite med Holm, läst lite religion och övningskört. Ganska blandad vecka helt enkelt! Både bajs och kalas, eller vad säger man? HAH. Var nyss på Arlanda också en snabb sväng.. Bästa bästa underbara människor som bara skjutsade mig dit så där <3. Aja hursomhelst, ska ta tag i mitt liv känner jag, känns alldeles för oseriöst allting. Nästa vecka ska bli bra! Ska fira mamma, fira pappa, rida lite, vara med på ett till intervallpass och inte dö efteråt, jobba och på söndag är det KM i dressyr! Ska satsa som fan denna gång. Klantar alltid till det varje gång! Haha har aldrig ridit hela programmet rätt på KM någon gång, så jäkla krångligt program!! 
 
Nu ska jag läsa lite religion, så brutalt tråkigt men det är bara att göra det! Imorgon är min värsta dag på hela veckan och längtar verkligen inte! Puss.

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: ja verkligen! tack vi får hoppas det, kram <3

2013-11-18 @ 12:49:42 / URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback