FREDAG

Älskar fredagar så himla mycket! Hade längsta äckliga dagen i skolan sedan i måndags och bara tråkiga lektioner som vanligt. Hatar dessa ämnen verkligen. Kan rada upp vad jag läser just nu..
 
  • Svenska 3
  • Engelska 7
  • Spanska 5
  • Biologi 2
  • Matematik 5
  • Samhällskunskap 1
  • Religionskunskap 1b
  • Historia 1b
  • Psykologi 1a
  • Gymnasiearbete
... och jag läser alla samtidigt. Nästan omöjligt tycker jag. De enda ämnena som är kul är spanska och matte egentligen, får ta och satsa på dem verkligen för de andra.. asså bara nej. Men ska ändå göra mitt bästa liksom. 
 
Slutade 15.30 och skyndade mig hem, slängde snabbt i mig mat och åkte sen iväg med skönaste människorna till stallet! Kirrade lite spökjakt åt småbarnen! Mina andra vänner är och har kul på Collage ikväll, men jag jag skrämmer barn i skogen lol. Men ändå kul. Fast de var så dryga. Drygt. Försökte ta bort sminket i stallet men gick inte så bra för jag såg ut som ett lik då istället.. Stannade på Hemköp på vägen hem, hahah levande död. Var ganska kul faktiskt haha! Nu ska jag och mamii mysa och kolla på sista Wallanderfilmen.. så hemskt att det är slut nu!
 
Imorgon blir det jobb, 15-23, FÖR taggad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback