Tjaaaa

I torsdags var jag på skiva på Amnesia! Sjukt bra kväll med massa dans och öl och allt sånt där!! Mindre kul i fredags efter 2 h sömn med föreläsning.. Drog till stallet på kvällen och red först ett dressyrpass på Faidra. Gick sjukt cpbra! Hon var inte alls jobbig med huvudet och tung i handen utan bar sig själv och var framåt! Supernöjd! Efter det käkade jag och Mickis hk-sallad och Pepsi Max och kollade på hoppträning utomhus. Mysiii! Sen fixade vi Tinto och sen hopptränade jag ute med bästa gruppen. Vi var bara 4 st! Gick dåligt dock. Var lite bakis och allmänt ovan vid hästii. Galopperade in i lite allt möjligt men stundtals gånger gick det helt ok. Fast gillar inte att hoppa utomhus för man har inga väggar till hjälp och det blir så långa förvirrande sträckor! Imorgon kör jag ett kval på Capri, 90 cm! TAGGAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback