Tack

Hur kan jag fortfarande ha kvar mina läsare? Gollisar! Ja.. mycket har hänt den senaste tiden! Valborg, vi ska inte ens prata om valborg haha. Bara, bara, bara alkohol och minnesluckor fast av vad jag kommer ihåg så hade jag en skitkul dag! Sen så har jag börjat hoppträna Tinto istället för Foxy tycker inte det är kul längre. Har fått väldigt dåligt självförtroende av hoppningen på sistone pga det vilket INTE är bra så nu behöver jag en häst som inte är helt cp i huvudet. Senaste hoppträningen var SJUKT ROLIG! Har massa filmer också! Massa vänner har fyllt 18 under tiden också, kul! Har äckligt mycket skolarbete att göra. Kursprov i kemi på måndag, eng NP imorgon, matte NP om 2 veckor, spanska NP nästa och nästnästa vecka, stort svenskaarbete som ska in på onsdag kl. 13 och lite sånt. Usch. Man har inget liv liksom. Har flera ridlektioner att rida igen men har ingen tid.. Juste! Har fixat jobb på MAX på Arlanda också! Var på intervju där för en vecka sedan och så ringde de i fredags och sa att jag fick jobbet! Blev jätteglad eftersom jag inte fick något jobb i kommunen! Och det är inte sommarjobb, utan extrajobb, vilket betyder att jag äntligen kommer att få tjäna lite pengar! Det var väl typ det. Imorgon blir det tillbaka till skolan igen och bli bemött som  "däckaren", härligt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback