70 days transformation

TJENA! Lördag idag och jag har gymmat. Legday var det idag minsann och jag köttade på. 30 min kondition och 30 min ben och lite annat smått.
 
Har glömt att berätta att jag och Daniel har inlett en 70-dagars. Vi tränar varje dag och får bara käka godis, mackor och flingor och vit pasta och sånt på helgen. Som träning räknas också ridning, vilket gör att min kropp inte kommer  köra stenhårt på tisdagar och på varannan fredag. Älskar detta. Ju oftare jag tränar, desto oftare vill jag träna. Mår så mycket bättre just nu. 

Måndag:     GYM ((kondition + ben) 
Tisdag:     DRESSYR, 1h
Onsdag:     GYM (kondition + armar + mage)
Torsdag:    INTERVALLFLEX, 1h
Fredag:     PW
Lördag:     GYM (kondition + ben)
Söndag:     (ska gymma imorgon)

Just nu väger jag 63,5 kg och mitt mål är kanske att väga kring 56 kg? Någonstans där. Fast egentligen spelar det ingen roll. Ska försöka gå efter hur jag känner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback