Spinning

Tja! Vaknade k. 08.30 imorse av alarmet och gjorde i ordning havregrynsgröt till frukost. Därefter åkte jag iväg till gymmet för ett spinningpass med Melinda på 45 min. Tycker egentligen inte om spinning eftersom jag mest får så mycket mjölksyra att jag inte blir andfådd för att jag inte kan ta i till max. Tydligen är det en vanesak men jag vill inte testa den teorin. Mina ben var döda efteråt men ville höja pulsen lite till innan hemgång så jag sprang någon kilometer på löpbandet. När jag kom hem duschade jag  och fixade i ordning yoghurt och flingor och kollade på GG. Underbart! Skulle egentligen dra ut idag men Ida blev sjuk så ska mysa med familjen lite till hihi! Imorgon blir det träning med Hannah! Tagga! Ska kaga tacos nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback