Skiva nr 2

Tja! Utgång igår! Jag och Ida fixade oss hos henne och sen drog vi in till Hellströms och tog några öl. Sen vidare mot klubb Blå! Shit gjorde en aspinsam sak däremellan men yoloyoloyoloyolo. Fett skönt ställe vi kom fram till efter mycket letande. Bra musik, flera timmars dansande och asskön vakt som vi dansade lite med också hhaha. Riktig golle! Drog till donken vid 02 och sen hem till Ida. Vaknade kl 06.30 och då insåg vi att vi kom hem för 3 timmar sedan. Eh oj. Bara upp och iväg till skolan för fysikprov och lite sånt. Provet gick ganska bra tror jag! Fast haha var nog lite lullish på morgonkvisten där men aa som sagt yoloyoloyolo. Nu ska jag träffa Sara, Linnéa och Alex på Coop och köpa tacogrejer och glass till ikväll. Vi ska sova hos Alex ikväll och mysa och jag längtar ihjäl mig! Däckar snart dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback