Öl är bra

Min kära vän kände sig lite bättre igårkväll så efter Melodifestivalen möttes vi upp vid stationen och gick till Tigerbaren. Tog några glas och hade supertrevligt! Var ju lite dyrt efter ett tag men då kom några skitroliga snubbar och slog sig ner och bjöd på lite bärs och vin så det var lurre. Hahah åh de var så roliga haha. Vi var kvar där till stängning och sen gick vi ut ett tag (väldigt kallt dock) och sen drog jag och Ida hem till mig fulla och glada. Hahah kul kväll var det iaf! Hon åkte nyss efter en väldigt mysig frukost och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tror jag ska träna med Hannah idag och ev. skriva om mitt CV litegrann. MÅSTE kirra jobb! MÅSTEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback