Extremt vadå?

Jo extremt dålig på att blogga regelbundet. Jag orkar liksom inte! Kan säga lite såhär då.
I tisdags var det markarbete på Pirellie och det gick micket bra. Han var superlugn, aldrig varit så lugn med mig förut. Elina filmade lite så tänkte klippa ihop något men nä det orkade jag inte. I torsdags skrev jag matteprov tror jag, gick bra! Fick tillbaka kemi-provet och det var väldigt nära ett C men läraren tyckte såklart att det var ett E. Jahapp. På kvällen körde jag och standardkåmpizar intervallflex. VARENDA torsdag. Bästa på hela veckan.
I fredags slutade jag 11.50 och chillade galet hela dagen ända tills kvällen. Åkte till stallet och hopptränade med Foxy! Var så sjukt nervös, skakade lite hehe men det gick ganska bra. Blev några stopp i början men fick koll och då kändes det jättebra! Det var så jävla kul! 5 månader sen sist ju. Det är seriehoppning om två veckor och då kör vi fan. 
Igår pluggade jag massa differentialekvationer och det var skitkul och gick jättebra... tills den sista uppgiften. SHIT vad arg jag blev på den. På kvällen övningskörde jag med pappsen och körde till Hemköp, köpte lite godis och Pepsi Max och sen vidare till Sara. Jag, Sara, Alex och Ida hade mellomys! Åh det var så jävla underbart! Hade längtat hela dagen efter att få träffa dem. Efter mello blev det musik på högsta volym och en mycket lökig dans i Saras källare. Asså seriöst, då mår man alltså..!
Idag har jag pluggat hållbar utveckling inom biologin och varit och köpt lite kläder för imorgon ska jag och Isabelle på en studentskiva! Temat är -ist, så vi ska vara 80-talister! Ska bli så jävla kuuuuul! ÖÖÖL ♥
Hon sover hos mig sen och på tisdag är det bara upp och iväg till skolan som vanligt haha. Ojoj.. Har precis badat osv och nu blir det lite mer biologi-plugg och sen GG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback