Sushat idag

Vaknade vid 11-tiden, läste att Justin Bieber röker på. Hahah tyckte det var lite kul faktiskt. Ladies.. Don't cut for bieber.. CHILL FOR BIEBER! Åkte med mamma till centrum och käkade sushi till frukost. Bästa! Så underbart gott! Gick in på Gallerix och köpte två affischer. Har fått en liten fetish för posters.. Sen mötte jag upp Sara och kollade lite kläder. Fanns ingenting så vi åkte till Sollentuna C. Vid tåget råkade vi stöta på Alex - vilken slump haha! Kollade lite underkläder sen käkade Sara ceasarsallad och jag fick smaka hihi. Felt honored. Åkte hem vid 16-tiden och käkade pannkakor. Vid 17.50 åkte jag till stallet som sagt. Nu på kvällen kollade jag på SHH - hur de blev svenska hollywoodfruar. Faktiskt väldigt intressant. Men fy fan vilken vidrig person Anna Anka är. Vem fan är otrogen med sin bästa väns man? Ööh... Imorgon börjar skolish! Faktiskt ändå på tiden. Pallar ej vara hemma mer. Förresten. Börjar om på mitt godisförbud. Skulle inte käka förrän jag fyller 18 år, vilket är om 39 dagar, men det sket sig. Klarade 4 dagar dock, men från och med igårkväll började jag om, så nu är det en dag haha. Natti! Inleder VT 13 med spanska imorgon bitti kl. 08.20.
Vill bara tillägga att jag ej kommer i några av mina jeans längre eftersom jag ej ser ut som på bilden ovan anymore. Hehe, lite synd. Måste gå ner i vikt för jag pallar inte köpa nya byxor. Fett jobbigt. Vad fan ska jag ha på mig imorgon? Åh shit vad pinsamt. "Hej min lärarinna. Eh, jag har inga byxor på mig för att mitt fett är i vägen. Det är OK ändå va?"

Kommentarer
Postat av: agge

haha samma för mig. det är därför jag bara har ett par byxor jag kan andvända hehe. bra att jag börjar springa nu : ))))

Svar: hahaha vi är så bra!! :)
Sara

2013-01-09 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback