Over

Tja! Idag har jag varit mycket effektiv! Känns verkligen som att jag har blivit en helt annan människa på bara några veckor. Allt har varit till det bra förutom att jag har börjat prata som om jag har IG fiskmås. Fattar verkligen inte?! Sen har jag börjat säga DOTT efter varje mening när jag visar något. Ganska störigt. Imorse hade jag en hörförståelse på spanskan - gick mycket dåligt tyvärr. Därefter hade jag svenska och skrev nästan klart på debattartikeln om kärnkraft som jag bearbetat ett tag. Sista lektionen innan lunch var fysik! Lärde mig något nytt, alltid lika kul! Bästa ämnet! Vi gjorde uppgifter om kroklinjig rörelse och kaströrelse och det var kul. Fick ett stjärnmoment inför läraren/klassen också hihi, inte varje dag, men alltid lika kul. Sen lunch, äcklig också. Typ korvgryta, kyckling och nudlar med sötsur sås (hatar sötsur sås grymt mycket) och typ creme fraiche-/majonäspasta. Uuuääääh. Efter lunchen började vi skriva på våra argumentationsuppsatsen som handlar om ifall våldsamma spel skapar behavior problems (kunde inte översätta). Sen åkte jag till gymmet där jag träffade Marielle och Jenny. Mys! Körde 25 min crosstrainer och 40 min styrka. Körde igenom hela kroppen och det gick asbra! Sen när jag skulle hem missade jag första bussen precis så jag fick vänta 15 min på den, sen fick jag vänta 20 min vid cetnrum för att den var sen. FY på bussN. När jag kom hem väntade farmor och farfar i hallen. Blev superglad! Duschade och sen käkade vi hamburgare. Efter maten blev det lite mys med syskonen och nu sitter jag här och skriver på mina uppsatser. Skrev klart om kärnkraften och nu är jag snart klar med spanska inbördeskriget. Skönt! Ska nog sätta mig med antingen engelskaboken eller matteboken tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback