Många tankar (this post does not make any sense whatsoever)

Just nu. Just nu är jag kluven. Tänker på vad jag ska göra efter studenten. På vad som händer på min födelsedag, någo kul måste ju hända. Tänker på att jag vill ha någon att mysa med. Tänker också på hur underbar Justin är. I höst SKA jag ta körkort. Jag måste bli av med mitt sockerberoende. Jag måste börja äta mat och inte mellismat. Gotta get out of this house! Take a stand och alltid stå fast vid att bara för att man är vuxen betyder det inte att man är smart. Det är det klokaste pappa någonsin har lärt mig förresten. Min förebild. Jag blir ganska irriterad när folk härmas. Inte med kläder alltså såklart, men viktiga saker i livet. Jag läser typ inga bloggar längre för det har blivit ganska tråkigt?! Läser bara mina vänners bloggar. Dott. Jag har också tänkt att jag inte kan skriva så mycket i min blogg eftersom jag inte har en blekaste aning om vilka som läser. Asså verkligen inte. Lite läskigt ändå... Tänk om jag skriver något jätteprivat och sen så blir det pinsamt. Åh jag pallar inte. Vill skriva av mig men ja. Smart hehe, kan ju skaffa lösen. Why have I not tänkt på det förut? Ska nog fixa det snart tror jag! What do you think?

Kommentarer
Postat av: ooooolivia

bara du ger mig lösenet.... *sån där peddosmajli man kan göra på mobilen*

Svar: självklart........ *sån där peddosmajli man kan göra på mobilen*
Sara

2013-01-07 @ 13:08:21 / URL: http://oliviafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback