Årsresumé - JULI

Juli
 
Var på Allsång på Skansen med Ben, Ida och Felicia och det var typ en av de bästa dagarna på hela året! Dessutom dagen då jag och Ben blev vänner!
Ingen bild på mig och Ida för de var inte nådiga!! Sen så kommer jag aldrig glömma min fina "olycka" på bussen när jag skyndade mig till tåget den där fina allsångsmorgonen!

Sköt lite gevär med pappa och Lucas och hittade även min enhjuling i förrådet och blev lite nostalgiskt och tog en tur. 

Åkte på en båttur med pappa, brorsorna, fabror Erik och mina kusiner Emelie och Linn! Supermysig dag!

Besökte Runby med Annelie!
Körde in till stan för första gången i mitt liv!

Började sommarjobba påTeknik & Fastighet! Slitigt som fan men askul!
Alex kom hem efter att ha varit i USA i 3 månader!!! Jag fortsatte träna träna träna..
Åkte till Boden hihi
Juli var en underbar månad!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahahahahah. Oh no, that picture. :')

2013-01-04 @ 01:56:17 / URL: http://aalgelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback