Årsresumé - AUGUSTI

Augusti
 
Sommarjobbade in i det sista och äntligen var de tre veckorna klara! Hade haft superkul på jobbet!

Partade i en buske med en bultsax och fick x antal rivsår.

Lärde känna Isabell på jobbet och vi hade riktigt kul tillsammans! Underbara människa!

Kommer aldrig glömma dagen då vi halverade DALE-getingen med vår varm choklad-mugg!
Byggde muskler på jobbet!

Reste till Mallis med familjen samma dag jag slutade jobba!

Fick migrän nästan på en gång. Därefter försökte jag mig på en löprunda barfota på stranden men skadade ryggen ordentligt - kunde inte andas så bra. Höll i sig i flera månader och förstörde såklart stor del av resan.
En av de sista dagarna gick jag ut på en upptäcksfärd men fick vända snabbt pga akut ont i ryggen. Började gråta hehe. 
Åkte in till gamla stan med mamma på marknad och fick för en gångs skull hålla en konversation på spanska, var så överlycklig efteråt! Annars snackar ju hela ön svenska, så himla tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback