2013

Nyår firades hos Linde med lite kul folk. Han lagade finmiddag och fixade chokladfondue, jättegott! Blev dock lite spårat men allt löste sig till slut hahahah. Eh ja. Några drog hem och jag, Siken och Axel spelade FIFA och käkade chips långt inpå natten haha. Ja så kan man ju också göra! Gårdagen var fett seg. Gick ut på en prommis rätt sent för att röra på mig lite. Imorse åkte jag till Älvsjö med Samme en snabbis och tillbaka. Har kollat GG hela dagen och ikväll ska jag på Step-up med Melinda. Skitkul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har ni som langare? Antar att ni inte dricker saft ur ölflaska...

Svar: Hahahah detta är anledningen till att jag la ut bilden, dessa härligt patetiska kommentarer. Du kan få ett fint svar om du står för din fråga och skriver namn. Dessutom har du ingen aning om åldrarna i sällskapet.
Sara

2013-01-03 @ 00:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback