School situation right now

Ja hur ser det ut med skolan just nu? Läget är ganska lugnt faktiskt! Har tänk att plugga mycket här dock så att det inte blir lika hetsigt sen! Smart va? 
 
Skickade som sagt in Doktor Glas-analysen igår och det var verkligen sjukt skönt! Alldeles nyss skickade jag in kemilabrapporten som handlade om järnhalten i ett rakblad. Standard att skicka in på deadline-dagen! Fick reda på för några timmar sedan att jag fick ett B på fysikprovet. Helt OK. Bättre än förra i alla fall så då får man väl vara nöjd! Får försöka höja allt på kompletteringsprovet senare i vår men det kommer bli tufft! Klarade ju det förra året så varför inte försöka i år igen? Nu har jag en uppsats om spanska inbördeskriget att bearbeta under lovet och väldigt mycket matte att plugga. Provet blev nämligen uppskjutet till efter lovet pga sjuk lärare så nu får jag extratid! Wiho! Har också mycket fysik att göra eftersom vi har samma lärare i fysik som i matte. Har dessutom planerat att läsa massa kemi och biologi här uppe. Det är alltid så mycket LÄSA i de ämnena. Men det är ändå lite chill att läsa. Har blivit så mycket bättre på att läsa efter "Girl in Translation" och "Doktor Glas". Så himla skönt. Är verkligen superdålig på att läsa. Bli störd av precis allting i omgivningen. Aja, nu ska jag sätta igång med plugget. Får se om det blir någon körkortsteori också, men tvivlar på det. Blir ev. en löprunda ikväll + bastu på det. I'm home <3
Kvisty och jag får stå för bilden en dag som denna! Bästavännen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback