Prov

Började 12.10 imorse och hade prov. Provet gick helt okej, typ halvvägs genom var jag redo att ge upp men sen tog jag nya tag och då gick det! Kl stift nog tyckte jag att A-uppgifterna var lättare än C-uppgifterna.. Aja men bra det. Grattade Ida gjorde vi också! Hon fick blommor och choklad av mig, Kvisty och Lärkan! Efter provet trippade jag och Lärkan iväg och käkade sushi - så jävla gott! Lika mycket skratt som vanligt, bästa. När jag kom hem gjorde jag allt för att slippa plugga cellers uppbyggnad och genetik, men bästa mamma hjälpte mig genom de svåra texterna genom högläsning. Mamma <3. Fattade verkligen då. Är audio learner, behöver höra för att förstå fullt, vilket inte alltid går att fixa. Brukar sitta och läsa texter högt för mig själv men bland folk går det ju inte haha. När vi tagit oss igenom 10 sidor så räckte det gott och väl för dagen. Mycket att ta in. Har prov på drygt 50 sidor till på tisdag och ja, det behövs nötas in! Efter det gjorde jag jordgubbssmoothie och fixade två stenugnsbakade nötbröd med smör och ost. Sjukt gott! Imorgon slutar jag 11.50 så ska plugga hela dagen. På kvällen ska jag hoppträna! WEHÅÅÅ! Kolla vad jag fick av Samme när jag kom hem! Åh golle vad jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback