Mörkhårig


Äckliga bilder men jaja. Spontanfärgade håret igår när jag egentligen skulle pluggat. Det blev helt OK, men ska färga igen om någon vecka för att få ett jämnare resultat. Så kan det gå när man går från blont till mörkt! Trivs i mörkt just nu. Måste dock ha smink (ögonbryn och foundation åtminstone!!) varje dag, men det är inga problem. Får ta mig tiden helt enkelt! Har pluggat kemi ända sedan jag kom hem från gymmet vid 16-tiden typ, gick skitbra! Trodde aldrig jag skulle säga detta men - det var faktiskt ganska roligt. Förstod för första gången! Och detta var för att jag slog upp boken och faktiskt läste hela kapitlet som kommer på provet. Nu blev det ju mycket enklare än när min kära lärare förklarar och man inte fattar någonting alls. Nu måste jag sova! Kemiprov imorgon bitti och jag måste vara på topp! Tänker fan inte nöja mig med F/E i kemi. Inte jag, aldrig i livet. Vad är glycerols rationella namn? 1,2,3-propantriol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback