Intervallflex + packa

Tja! Har träningen idag var sjukt jobbig, men skön! Körde intervallflex med My och Olivia och några fler. Har inte kört passet på flera veckor och det kändes!! Nu ska jag packa för imorgon åker jag, mamma, Samuel och Jacob till Boden och hälsar på lill-släkten! Ska bli så mysigt! Längtar! Planet går tidigt så måste skynda mig lite nu. Idag skrev jag klart analysen om Doktor Glas måste jag bara berätta. Det var så kul att skriva och jag tror att den blev bra! Ska plugga som fan i Boden! Har med mig böcker i alla ämnena och körtkortsteorin också haha. Let's go!

https://cdn1.cdnme.se/1001400/6-3/pic_51268f37ddf2b34043b598c5.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback