Onsdag

Är galet trött! Har haft spanska tidigt, då vi lärde oss konjunktiv (missade hela steg 3 så ja man ligger ju efter), sen svenska. Läste en timme i "Doktor Glas", gick inge vidare snabbt inte. Längtar bara tills han mördar prästen så att något händer bara! Efter det hade vi lunch. Fett äcklig bror. Fysik därefter. Var så svårt så fick inget gjort. Efter det hade jag engelska och där fick jag inget gjort heller. Så ovärt. Gick hem till Agnes för att plugga lite och mysa + träffa nya katten Madicken. Mys! Och världens sötaste kattunge! (Tror det var en unge, vet inte vad som räknas som unge). Nej nu ska jag sova! Börjar 12 men fysikprov och sen slutar jag! Dessutom fyller min fina Ida 18 år imorgon! Grattis hjärtii! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback