3/0 coffee bean

La i en toning nyss, blev helt okej! Det ser fläckigt ut på bilden men det är bara glansigt. Håller på att packa ihop de sista för ikväll går planet hem! Längtar hem till mitt rum mest av allt! Nej haha skoja, men längtar lite till mitt rum iaf. Har inte ridit på 16 dagar idag; längtar sååå myycket efter fuxen.. Missade ju vår första hoppträning förra fredagen, fan. Aja, på tisdag blir det ett dressyrpass på fuxen tror jag och sen nästa fredag (8 dagar kvar....) ska vi HOPPTRÄNA! Imorgon ska jag till Friskis det första jag gör tror jag! Längtar som fan efter bästa gymmet i världen!!!! Sen vet jag inte vad som händer på dagen men sen blirre utgång med Ida, yeeey. Haha har absolut ingenting att göra just nu. Min 3G tog slut för några timmar sedan så ja.. Fattar inte hur jag stod ut förut utan 3G, när jag bara anslöt till Wi-fi när det fanns. Fan vad jobbigt?! Aja hejsi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback