Roller Coaster

Tjooo. Plugga som ett as just nu. Bara att köra asså! Vad har hänt sen sist? Har ridit lite, både dressyr och markarbete på Yoda, vilket gick över förväntan. Lärde mig så stört mycket på dressyrträningen på ponnyn Tulla så det är helt stört!! Firade Agnes förra lördagen med massa folk, superkul! Sen var jag, Ida, Alex och Elin på NT-festen i tisdags, helt ok. Var så otaggad och hade superont i magen så det var meant to be bad typ. Har jobbat lite, jobbade idag faktiskt! T5A hade personalmöte så jag bli inlängd där typ. Glassmaskinen var trasig men jag klagade inte för hade inte pallat med allt nytt som finns där! De är så avancerade!!
 
Har 10000000 inlämningar nästa vecka = BALLE-BAJS. My trigger finger iching på dessa dem känner jag. Har filat på mitt engleskatal hela kvällen men kommer ingenvart. Men vad hände igår då? Jo jag TRÄNADE! Wow! Trodde inte jag kunde sånt nuförtiden! Sajk men typ. Bra Saris! Sen kom Ida över på kvällen och kollade på Idol-finalen. Har typ sett två avsnitt den här säsongen och igårkväll blev jag återigen påmind om varför. Idol handlar inte om talang längre. Tycker inte att juryn ens vet vad de håller på med, så pinsamma. Haha! Twwwwwerk Bagge twerk lol. I alla fall, mysig kväll med stökarmökN!! Vi pluggade lite politik på morgonen, bästa haha!
 
Är taggad på en sak.. Jag och pappa ska köpa biljetter till Metallica på tisdag! Hihi taggg jaaaa! Dör lite. Sen vill jag gå på Gavin Degraw nästa år, någon som vill med eller? Nej nu måste jag sova. Imorgon blir det musikfix med Moses till julfesten. 
 
Weeeeezy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback