131225

Hej! Hade en väldigt mysig julafton igår! Först åkte jag och köpte några sista-minutenjulklappar i centrum och sen åkte hela familjen och Krille hem till farmor och farfar på jullunch, där även Erik, Nina och kusinerna var. Det var så himla mysigt! Första släktträffen i mitt liv typ hihi. Sen åkte vi hem igen och en grej hände som gjorde mig lite ledsen men lät det inte förstöra dagen! Fick fina julklappar av bästa släkten. Idag åkte jag och tränade, städade mitt rum, betalade lite räkningar och nu tänkte jag försöka plugga lite. Juste, fick tillbaka resultatet på min psykologiuppsats om socialpsykologi och det blev ett A! Fick även A i kursbetyget, sååååå stolt över mig själv att jag lyckades! Nej nu ska jag plugga lite diskret matte hehe, inte det roligaste för det är sjukt konstigt! Det är mycket sannolikhetslära och bara superkonstigt så måste ligga i!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback