Imorgon är det dag 1

Tja! Kände nu för att ta tag i en liten viktnedgång. Mest för att jag inte orkar köpa nya kläder och speciellt bh:ar. Börjar bli lite skämmigt hehe. Så ja, just nu väger jag 64 kg, vilket jag ALDRIG i mitt liv har vägt förut. Tänker mig att jag kanske ska ner till 57 kg eller så? Vägde 54 kg innan sommaren men var inte hälsosam då, ja jag var ju lite fucked up i huvudet. Hade aldrig känt mig fetare. Idag känner jag mig inte speciellt fet, bara lite flabbig. Tänk vad ens hjärnspöken kan ställa till med! Ska röra på mig varje dag framöver och bara käka godis på fredagar eller lördagar. Inte så mycket bröd och flingor heller, men det gillar jag typ inte ens längre så! Var inte oroliga, denna gång kommer det gå bra eftersom jag gör det av helt andra anledningar. Puss.
Hittade bilden på google, ALLTSÅ INTE JAG. Exakt så här ser jag ut just nu, med exakt likadan bh från Cubus haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback