Helgen

I fredags var jag på gymmet på morgonen. På kvällen fick jag magknip tyvärr men hade hästintag själv så det var bara att åka iväg till stallet. Sprang mig helt svettig fram och tillbaka för att hinna med bussen men missade den sista bussen i alla fall. Hade fortfarande ont när jag äntligen kom hem men hade lovat att dra ut med Sofie och Isak. Vi åkte iväg vid 22-tiden till DAAM och drack några redbull-vodka fast det var sämst för det var typ bara redbull haha? Sen drog vi till Amnesia men jag var så otaggad och sur och det var bara massa äcklen där och jag hade så ont i magen att jag bara ville lägga mig ner och gråta. Trodde vi skulle åka vid stängning men det ville inte de andra så pappa fick komma och hämta mig och så var jag hemma 04.30. Hahah bajskväll. 
 
I lördags pluggade jag matte hela dagen, åt påskmat med familjen och åkte till Agnes och kollade på Titanic och käkade påskägg. Mysigt! 
 
Igår åkte jag och mamma till Täby centrum och shoppade och drack juice på en mysig bar. Fick med mig litegrann! Tjocktröja på Hollister, två kuddar, en plånbok, strumpor, blusher och hårfärg, så nöjd! När vi kom hem hade pappa gjort tacos! Efter det blev det matteplugg och en löprunda med pappa och Lucas. Sprang 6 km men hade fruktansvärt ont i benhinnorna! Fy fan. Fick stanna flera gånger och massera typ. När vi kom hem hjälpte Lucas mig att fixa The Sims 3. Bästa!! Idag har jag bara spelat men nu ska jag plugga. HAR SÅ SJUKT MYCKET PLUGG ATT GÖRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback