Downdown

Hopptränade F ikväll och det gick mycket dåligt. Är så feg när hindren blir lite högre att jag aldrig gör den sista övertygelsen vilket gör att han stannar. Måste våga mer! I slutet gick det iaf helt okej, som vanligt. Det går alltid bara bra sista 10 min.. Sen går det 2 veckor till nästa träning och då har jag hunnit bli feg igen. Idag har jag spelat Sims, pluggat hållbar utveckling, köpt kavaj till tävling och slagit lite på skoj med brorsorna. (Har blåmärken över halva mig haha). Imorgon ska jag och mamma skriva gammalt högskoleprov på skoj lite sådär, tagg på den. Hade tänkt gymma lite också, har nämligen varit sjuk i några dagar. Blev intervallflex i måndags, ridning i tisdags, pw på 1 mil igår och hoppning idag. Blev helt svettig efter kvällens kämpande hhaha. Var redan slut efter andra hindret. Imorgon ska jag förmodligen försöka vara lite social också! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback