Yoker

Alldeles strax sticker jag iväg till stallet med Hanna och rider, efter en lång dag i skolan. För lång. Hade dock väldigt kul idag! Jag tror jag ska rida Yoker, gjorde det förra veckan ju och det gick faktiskt ganska bra! Så det ska bli kul. Men synd nu bara att det börjar bli kallt, seriöst, finns inget värre ibland än att vara i stallet i -20 grader och typ skölja bett i kallt vatten... brrr.. Asså är så himla skitnödig, seriöst, har redan ****** 2 ggr idag, men det är väl bra hahah? way too much information. Sen kommer jag hem ikväll vid 20-tiden och då ska jag nog ta ett bad och läsa romanen och sen blir det mat och Svenska Hollywoodfruar, som nu har ersatt tisdagarnas desperate housewives. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback