Träffade Maria Montazami igår!

Igår var bästa dagen på länge!! Kommer ihåg hur lycklig jag var för att hon svarade på min kommentar på instagram för någon månad sen, och nu det här! Jag och Ida åkte in till Kista på Blog Awards för att se Maria, och inte hade vi någon aning om att vi skulle gå däifrån och ha fått två kramar var, snackat med henne och fotat med henne?! Åh vi var så starstrucked! Glömde mitt namn för stunden när vi fick gå upp till henne och hon frågade vad vi hette. Stammade lite halvt till fotografen och sen mitt när hon fotade så slängde Maria ur sig:
- Åååh neeej.. Nu tappade jag smilet!
Tänk er med hennes underbara dialekt! Det var i alla fall helt underbart att träffa henne. Shit vad nervösa vi var?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback