Torsdag

I tisdag red jag en av de nya hästarna på Sättra - Russian. Så himla söt! Ett 11-årigt sto, lite mager, lite ovårdad, men en riktig oslipad diamant. Jättemjuk i början av passet, men efter ca. 10 min blev hon väldigt okoncentrerad, irriterad och lång. Ingen fick gå bakom liksom. I mitten av passet blev jag så himla arg för beteendet var typ asknasigt. Men när jag blev mjukare i handen och la på mer ben gick det bättre. Ska fortsätta på henne lite framöver så får vi se om vi kanske deltar på seriedressyren i slutet på månaden.

Igår åkte jag till Kista med Agnes, mysigt, men hittade inget + personalen på H&M var skitotrevligt. Never going in there again. När jag kom hem drog jag ut på en löprunda på 7 km. Fick ont i lederna pga att jag inte sprungit på ett tag, men annars var konditionen kalas-bra. Sorry för sämst uppdatering men jag har så jäkla mycket plugg och jag är så trött så jsg stupar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback