Skfidiepåwkfdödldbdlöwdk

Tjenare. Nu har jag verkligen pluggat hela dagen.. Läste 62 sidor i Jane Eyre och pluggade matte några timmar, mycket nöjd. Nu känner man sig ganska förstörd, och jag hade massa sidor i biologin och kemin att läsa till imorgon men det hann jag inte. Mina ögonblick är alldeles för tunga för att kunna blogga mer. Känner för att skrika satfläsk åt ALLA mina lärare som ger samma uppgifter i ALLA ämnen just nu. Hur schysst är det att få Jane Eyre på 542, Mice of men (eller vafan den heter) på 100, massa sidor biologi, sidor i kemin och spanskatexter samtidigt? Och jag är ingen läsare, jag har skitsvårt att koncentrera mig så snälla, sprid ut skiten. Sen ligger ju matte 3c på sidan i 210 km/h, I'm loosing it. Sorry for complaining men måste få ut min ilska någonstans och ja. Hej huvudvärk.
I don't love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback