Hype

Gårdagen började kl. 08 då jag gick upp och storstädade mitt rum. Damtorkade och putsade tom fönstrena! Sen åkte jag till Hööks och köpt vitt dressyrschabrak till idag, därefter gick jag och gymmade. Stod 40 min i crosstrainers jaoo och sen tränade jag bara mage + rygg. Sparade benen till tävlingen idag - de lär behövas. När jag kom hem hoppade jag snabbt in i duschen och sen hämtade Hannah mig och vi åkte till stallet för föreläsning med Uffe. Kom hem vid 18.30 och då käkade jag lite tacos och sen åkte jag, Melinda , Sofie och Agnes till A och träffade lite folk. Vid 00-tiden drog vi vidare till C i Rotebro lite snabbt och sen hem. Helt ok kväll. Asså min dag var så hetsig igår. Förstår inte var jag fick W ifrån. Gud så ful bild men det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback