Dagens träning + lite bilder

Nu jäklar ska det tränas de kommande veckorna månaderna!! Åh vad jag älskar Friskis just nu, allt har blivit så jäkla bra där nu! Så himla fint och fräscht. Plus att alla tanter och sånt där har bytts ut mot snygga killar och sånt där så som ett gym ska vara liksom.. Har börjat stå på crosstrainers i 30 min istället för 20, funkar mycket bra! Ska försöka öka till 40 min senare, men det tar vi då. Jäklar asså, brände 355 kcal idag på crosstrainers, inte dåligt! Körde mycket armar efter det, men också rumpa, mage och rygg. Har tänkt att jag ska börja köra mer mage, rygg och rumpa, och mindre armar och lår. Detta för att mina armar och axlar är så himla kralliga så det är inte fint.. Syns extra mycket eftersom jag är ganska bredaxlad. Och mina framsida lår är ganska kralliga de också så det ska jag ändra på. Löpningen har jag typ lagt ner med helt, den är så jäkla tråkig bara. Satsar för tillfället bara på gymmet jag (och i skolans trappor.. -.- ). Annars har jag inga större planer. Jo jag ska ju såklart gå ner mina sommarlovskilon bara hehe. 


Jag och Alex (och pappsen) var ute och körde lite sisådär på natten :)

Pernillas SUPERGODA fika!! :)

Ny spanskalärare = JAAA! 
Vi fick göra förra årets np läsförståelse (steg 3) för att hon skulle testa våra kunskaper. Trodde att det hade gått sådär, men det visade sig att jag var 1 p från A + att jag hade missat en hel fråga på provet! I vanliga fall skulle jag dampat sönder på riktigt, men detta kanske är ett nytt jag...? Heeeehe fett faggot, men blev nöjd iaf, kulkul. Och idag skrev vi det skriftliga (nähäää, skrev vi skriftligt???), ett brev som innehöll vägbeskrivningar, mat osv. Tror det gick bra! Nu ska jag krypa ner, tränad och badat i rena lakan och läsa Jane Eyre på 550 sidor som vi fick förra veckan. En klassiker från typ 1800-talet. Jag tror den talar för sig själv. 28 dagar på mig, kötta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback