Torsdag


Update: Haha det är fan inte torsdag.. (?!)
Vem fyller år idag???.... Annelie fyller 17 år idag! Jag vet att du läser det här så grattis igen! ♥♥♥
Juste, ridningen igår! Jag red Foxy och han var tyvärr stelare än nånsin. Usch, kändes som att sitta på en helt annan häst, kändes jättetråkigt. Eller inte tråkigt, men liksom synd. Han snubblade hela tiden och kunde knappt trava framme vid nedsittning, varken i höger eller vänster varv. Vi fick dock till massa riktigt fina bakdelsvändningar så det var superkul! Jag anmälde mig till seriehoppningen också, även fast det är ett är hela 3 veckor kvar. Är supertaggad! Vill verkligen 0:a den här gången!! 
 
Skoldagen idag var supersämst. Först fittspanska (ursäkta språket) - vi får ju inte göra någonting över huvudtaget. Sen äckelhål, satt då med E och pluggade matte men det handlade om derivatan av exponetialfunktioner och det gick ju åt rövsvängen..
f ( x ) = a x
f '( x )  = ax  x  lim h-->0  ( (ah-1) / h )


Man ba "jaha..". Nej men jag förstår, typ, men "typ" räcker fan inte. Blööö, som om jag inte har annat och göra i skolan. Allt bara kommer på en gång, right?..

Efter hålet hade jag engelska med lite kul folk i fatboys-rummet med Kid Cudi i bakgrunden, mums. Sen lunch - potatisbullar! Efter lunchen hade vi fysik och sen hem. På fysiken insåg jag hur mycket efter jag låg så då tog jag tag i saken. Blev inget Stinsen idag med Ida, vi båda behövde plugga istället. Imorgon ska jag och mamma iväg till tatueringsstudion, för att kolla lite och boka tid. Hihi nervöst..

Nej nu måste jag fortsätta med biologin och sen matte och fysik också. Una noche muy divertida, no?

Kommentarer
Postat av: PlUtT

Hihi såklart jag läser! Tack skutt <3

2012-10-03 @ 19:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback