Me

The story of my life. Hahahahah åh orkar inte. Nu ska jag, Bengha, ta och slumra ner mig själv, det ska bli jättekul. Är cp-hungrig men det tar vi imorgon till frukost. Längtar bror.... Imorgon ska jag gymma med Mulle är det bestämt men annars vet jag inte. På tisdag är det filmmaraton hos S med bebooosarna, sen ridning och sen tillbaka! Sover sär och sen fortsätter vi dagen efter. Vid 13-tiden ska jag med Anna till stallet för hon ska rida sin första blåbärshoppning! Proud sister :) Senare i veckan ska jag fota Lovisa och någon av hennes medryttarhästar så det ska bli superkul! Annars är resten oklart... Så mystiskt jag är. Nej vem försöker jag lura? Har svenskaredovisning, engelskaredovisning, biologiprov, matteprov och fysikprov, (plus att jag inte fattar ett skit av kemin som ni ser ovan) inom de första 2 veckorna efter lovet så nu vet ni exakt vad jag kommer göra haha.. Men varför klaga? Har inget livsviktigt att klaga över. Godnatt bitches.
-A

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1001400/images/2012/pic_508db29c9606ee1a20ca3eb6.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback